Tuesday 26 June 2012

جانشین فرمانده سپاه: جنگ نزدیک است، خدا کمک‌مان می‌کند



جانشین فرمانده سپاه: جنگ نزدیک است، خدا کمک‌مان می‌کند


image
با شکست مذاکرات مسکو، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ایران خبر از رویارویی نهایی جمهوری اسلامی با غرب داد. در همین حال بنیامین نتانیاهو نیز خواستار تشدید تحریم‌ها علیه تهران شد.
تمایل مقام‌های ارشد ایران در خصوص رویارویی نظامی با غرب، نه‌تنها قابل کتمان نیست، بلکه به نظر می‌رسد از آن استقبال هم می‌کنند.


در این خصوص علاوه براینکه مدت‌هاست رسانه‌های تندرو نزدیک به علی خامنه‌ای (از جمله کیهان شریعتمداری) خواستار خروج ایران از «ان‌پی‌تی» و ناتمام گذاشتن مذاکرات هسته‌ای می‌شوند؛ مقام‌های ارشد نظامی و سیاسی ایران هم با اظهارنظرهای خود بر این تمایل صحه می‌گذارند.


در همین رابطه حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ایران خبر از آخرین پرده رویارویی ایران و غرب داد و نسبت به آن ابراز «خوش‌بینی» کرد.


به گزارش انتخاب این مقام نظامی با بیان اینکه «در حال نزدیک شدن به آخرین فراز برخورد هستیم» گفت که در این مرحله خدا کمک‌مان خواهد کرد.


آقای سلامی همچنین عبور از این مرحله را «بسیار سخت» توصیف کرد، اما گفت که «ایران بر منافع حیاتی دشمن در تمام جهان تسلط دارد.»


نتانیاهو: تحریم‌ها علیه ایران تشدید شود


در رویدادی دیگر مرتبط با پرونده هسته‌ای ایران بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل، پس از دیدار با ولادیمیر پوتین گفت که اسراییل خواستار تشدید تحریم‌ها علیه ایران است.


نخست وزیر اسراییل با اشاره به شکست مذاکرات مسکو گفت که اکنون باید دو اقدام صورت گیرد «یکی این که تحریم‌ها تشدید شود، دوم این که درخواست‌ها از ایران بالا رود.»

No comments:

Post a Comment