Wednesday 7 March 2012

آیا موسوی از خاتمی انتقاد کرد؟


سایت خبری کلمه، اعلام کرده است که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، روز یکشنبه، چهاردهم اسفند، با فرزندان خود دیدار کرده‌اند. این دیدار در منزل یکی از فرزندان موسوی انجام شده و این دو اعلامکرده‌اند که در انتخابات مجلس نهم شرکت نکرده‌اند
سایت کلمه افزوده است که این دومین دیدار موسوی و رهنورد با فرزندان خود، در یک سال گذشته بوده است. این دیدار البته با “تدابیر شدید امنیتی” و “حضور ماموران اطلاعاتی” انجام شده است.
سایت کلمه که پیش از این اعلام کرده بود وضعیت سلامتی زهرا رهنورد نگران‌کننده است، این‌بار نوشته است که این دو “روحیه بسیار عالی” داشتند و “برخلاف شایعات و اخبار محافل امنیتی” از سلامت کامل نیز برخوردار بوده‌اند.
موسوی و رهنورد در این دیدار اضافه کرده‌اند که در انتخابات مجلس نهم شرکت نکرده‌اند. موسوی همچنین در این دیدار از خبر شدن آخرین تماس خود با فرزندانش که در آن بر “ایستادگی بر مواضع خود تاکید کرده بود” ابراز خرسندی کرده است.
اما چند ساعت پیش از انتشار این خبر در سایت کلمه، برخی رسانه‌ها در فضای مجازی، ضمن انتشار خبر دیدار موسوی با فرزندان خود، اعلام کردند که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد به انتقاد از سیدمحمد خاتمی پرداخته‌اند و به ملامت وی به دلیل رای دادن در انتخابات پرداخته‌اند.
گرچه اخبار بیشتری درباره این مساله منتشر نشده است، اما برخی از روزنامه‌نگاران نزدیک به اصلاح‌طلبان این مساله را تکذیب کرده‌اند، اما هم‌زمان برخی منابع به تایید این خبر پرداخته‌اند.

No comments:

Post a Comment