Thursday 9 February 2012

دختر موسوی از تدریس در دانشگاه محروم شد


دختر موسوی از تدریس در دانشگاه محروم شد

دختران موسوی یک بار دیگر تهدید به بازداشت شدند و یکی از آنان از تدریس در دانشگاه محروم شد. آیت‌الله دستغیب در نامه‌ای از رفسنجانی و مهدوی کنی پرسیده که آیا حصر موسوی و کروبی بدون اثبات جرم اسلامی است؟
یکی از دو دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از تدریس در دانشگاه منع شد. سایت کلمه که این خبر را منتشر کرده نوشته که این ممنوعیت بدون ارائه دستور کتبی و تنها با حذف نام وی از سیستم اینترنتی بخش آموزش دانشگاه بوده است. هیچ توضیحی هم در این باره ارائه نشده و هیچ مقام مسئولی نیز تا کنون مسئولیت این اقدام را نپذیرفته است.
دختر موسوی و رهنورد در رشته هنر دانشگاه الزهرا تدریس می‌کرد.
بر اساس گزارش کلمه همچنین دختران موسوی و رهنورد طی تماس تلفنی تهدید به بازداشت شده‌اند و به آنان گفته شده که آنان را به مکانی منتقل می‌کنند که هیچکس از آن خبردار نشود.
این اقدامات پس از انتشار نامه سرگشاده فرزندان موسوی و کروبی صورت می‌گیرد که در آن خواستار پایان بخشیدن به حصر خانگی آنان و نیز آزادی زندانیان سیاسی شده بودند.
این تهدیدها پس از دیدار جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی با فرزندان موسوی و کروبی صورت گرفته است. به گزارش سایت کلمه روز چهارشنبه ۱۹ بهمن تعدادی از خانواده‌های زندانیان سیاسی به دیدار دختران موسوی و رهنورد رفتند.

DW.DE

No comments:

Post a Comment