Tuesday 19 February 2013

ماشین کشتار ولایت فقیه ، 8 انسان دیگررا تحت عنوان قاچاقچی بدار آویخت

ماشین کشتار ولایت فقیه ، 8 انسان دیگررا تحت عنوان قاچاقچی بدار آویختarticle picture
 
هفت مرد و یک زن در زندان عادل آباد شیراز اعدام شدند- اجرای احکام اعدام یک روز قبل از قرار موعود.
صبح امروز هشت زندانی در زندان عادل آباد شیراز به دار آویخته شدند. صبح امروز وبسایت رسمی قوه قضاییه ایران در استان فارس از اعدام ٨ زندانی از جمله یک زن، خبر داد. همه این زندانیان به اتهامات مربوط به مواد مخدر به اعدام محکوم شدەاند

به گزارش اول اسفند ماه ۱۳۹۱حقوق بشر ایران، وبسایت مذکور ٨ زندانی اعدام شدە را به شرح زیر معرفی کردە است: "لطف الله ج."، "نور محمد ش."، "عباس ن."، "حسین ا."، "پریناز م." (زن)، "حمید ا."، "عبدالواحد م." و "علی ت."

بر اساس اطلاعاتی که از منابع داخل ایران بدست ما رسیدە است، به خانواده های زندانیان اعدام شدە گفته شدە بود که روز چهارشنبه ٢٠ فوریه احکام اعدام زندانیان آنها اجرا خواهد شد، اما مقامات ایرانی این اعدامها را یک روز جلو انداخته و امروز ٨ تن از آنان را در زندان عادل آباد به چوبه دار آویختند.

سازمان حقوق بشر ایران با هشدار نسبت به برنامەریزی برای اعدام ١٢ زندانی در شیراز دیروز بیانیه با مذمون اقدام فوری منتشر کرد. در حال حاضر در مورد ٤ زندانی دیگر اطلاعی در دست نیست، این زندانیان ممکن است فردا یا در روزهای آتی اعدام شوند.

سازمان حقوق بشر ایران اعدامهای امروز در شیراز را محکوم می کند. محمود امیری مقدم سخن گوی سازمان حقوق بشر ایران گفت حاکمین ایران بدون اینکه با واکنش مناسبی از جانب جامعە بین الملل مواجە شوند، هر روز بیش از یک نفر را اعدام می کنند.
............


اعدام 8 زندانی تحت عنوان قاچاقچی مواد مخدر در شیراز

منبع حکومتی:پس از تایید و تنفیذ احکام توسط مراجع قانونی و استیذان رئیس قوه قضائیه احکام صادره که توسط محاکم انقلاب اسلامی شیراز، نور آباد، ممسنی، داراب، آباده، بوانات و نی ریز صادر شده بود، درباره آنان به مرحله اجرا درآمد.
سایت حکومتی امنیتی فارس نوشت: هشت نفر از قاچاقچیان عمده مواد مخدر امروز در زندان عادل آباد شیراز به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان فارس، این محکومان در دادگاه انقلاب اسلامی محاکمه و پس از تأیید احکام صادره توسط دادستانی کل کشور و تنفیذ آن و صدور دستور اجرا، از سوی رئیس قوه قضائیه به مرحله اجرا درآمد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: این افراد که در سال‌های 87 تا 91 به دست دستگاه‌های مأمور در امر مبارزه با مواد مخدر از جمله کارکنان تلاشگر پلیس مبارزه با مواد مخدر و سربازان گمنام امام زمان دستگیر و تحویل دستگاه قضایی این استان شده بودند مبادرت به تهیه، حمل و فروش مقادیر عمده مواد مخدر سنتی و صنعتی از جمله کراک، هروئین، حشیش و تریاک کرده بودند.

قاضی سیدرضا موسوی تبار افزود: پس از تکمیل تحقیقات توسط دادسرا با صدور کیفرخواست این محکومان در دادگاه‌های انقلاب اسلامی این استان محاکمه و برابر مقررات به اعدام محکوم شدند که پس از تایید و تنفیذ احکام توسط مراجع قانونی و استیذان رئیس قوه قضائیه احکام صادره که توسط محاکم انقلاب اسلامی شیراز، نور آباد، ممسنی، داراب، آباده، بوانات و نی ریز صادر شده بود، درباره آنان به مرحله اجرا درآمد.

وی در مورد تاکید بر عزم و اراده دستگاه قضایی استان فارس در برخورد قاطع با سوداگران مرگ گفت: سوداگران مرگ با اقدام خود زمینه انحراف و اعتیاد بسیاری از جوانان این مرز و بوم و نابودی و متلاشی کردن کانون گرم بسیاری خانواده‌ها را فراهم کرده بودند که امروز برابر قانون به سزای عمل خود رسیدند.

موسوی تبار خاطرنشان کرد: قاچاق مواد مخدر تجارت مرگ است و دستگاه قضایی برخورد سریع، قاطع و بدون اغماض با قاچاقچیان عمده، خرده‌فروشان و منقل‌داران را در دستور کار خود دارد و به دفعات مردم شاهد این اراده بوده‌اند.

مقادیر کشف شده از این افراد از یک کیلوگرم تا 77 کیلوگرم انواع مختلف مواد مخدر است.

No comments:

Post a Comment