Wednesday 6 February 2013

پرتاب کننده کفش به احمدی نژاد یک حقوق دان مشهور است

پرتاب کننده کفش به احمدی نژاد یک حقوق دان مشهور استarticle picture
 
سخنگوی نیروهای امنیتی مصر روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت:پلیس مصر چهار فرد مورد سوءظن در به دست داشتن در حمله به "محمود احمدی نژاد" را بازداشت کرد.

گفته می شود یکی ازبازداشت شدگان مصری و یکی دیگر از آنها سوری است اما نام دو نفر دیگر از آنها اعلام نشده است. بازداشت شده مصری افسر سابق و عضو گروه اسلام گرای "الجهاد است.دیرتر اعلام شد این افراد پس از پرداخت جریمه آزاد شدند.

به گزارش سایت روسی ریانوستی، مرد ناشناسی روز سه شنبه هنگام بازدید "محمود احمدی نژاد" از یکی از مساجد قاهره تلاش کرد بسوی وی کفش پرتاب کند. این رویداد در نزدیکی مسجد "الحسین" قاهره و هنگامی رخ داد کهاحمدی نژاد در جریان سفر خود به مصر از این مسجد بازدید می کرد. در ویدئو معلوم است که چگونه مردی محافظان احمدی نژاد را هل داده و تلاش می کند بسوی وی کفش پرتاب کند. در پی این کار که در فرهنگ اعراب بسیار توهین آمیز محسوب می شود، محافظان بسرعت مرد معترض را بازداشت کردند و احمدی نژاد با آرامش سوار خودرو شد.

به گفته سخنگوی نیروهای امنیتی مصر شخصی که تلاش کرد بسوی احمدی نژاد کفش پرتاب کند یک حقوق دان مشهور است . وی تا به حال بازداشت نشده است.

یادآور می شود احمدی نژاد برای شرکت در اجلاس سران سازمان هنکاری های اسلامی از مصر بازدید می کند . این اولین بازدید رییس جمهور ایران از مصر از زمان قطع مناسبات دیپلماتیک دو کشور در 33 سال قبل است.

لینک زیر:فیلم، حمله به احمدی نژاد در مصر
http://parsdailynews.com/video/10730.htm

No comments:

Post a Comment