Saturday 14 July 2012

کیهان تهران: آی دزد! آی دزد!




  کیهان تهران: آی دزد! آی دزد!
article picture
در فلاکت اقتصادی کشور نه «نظام مظلوم و مقدس جمهوری اسلامی» بلکه آقای «م.م.» و آقای «م.الف» و آقای «م.ی.» و آقای «د.د.» مقصرند!


24 تیر- کیهان آنلاین- کیهان تهران کشف کرد که وضعیت فلاکت بار اقتصادی کشور که با تحریم های اخیر به مرحله انفجار می رسد، ربطی به رژیم و ساختار ناتوان و بسته و مافیایی آن ندارد بلکه افرادی مثل کسانی که حسین شریعتمداری مخفی کاری کرده و از آنها با حروف اول نامشان اسم می برد، مقصر هستند!


شریعتمداری با این کشف این رسالت را بر شانه های نحیف خود و روزنامه سراپا وابسته و امنیتی اش، کیهان تهران معروف به ارگان بیت رهبری، احساس می کند که آن را با مردم در میان بگذارد! ولی کدام مردم؟ همان ها که روزنامه های دیگر را هم نمی خوانند چه برسد به کیهان تهران که تیراژش چنان پایین است که خود از اعلام آن شرم می کند و گردانندگانش از کیسه ملت خرج اش می کنند و به رایگان هم کسی حاضر نیست آن را دریافت کند؟


این روزنامه امنیتی فقط از این نظر که مروج خط و خطوط زمامداران اصلی رژیم و هم چنین جهت دادن به سرکوب جامعه و اعلام پیشاپیش «موفقیت های» جمهوری اسلامی است توجه را جلب می کند زیرا به این ترتیب معلوم می شود چه کاسه ای زیر نیم کاسه رژیم هست مثلا وقتی کیهان تهران پیشاپیش نتیجه «انتخابات» و یا شمار شرکت کنندگان در تظاهرات نمایشی و حکومتی را اعلام می کند!


حالا حسین شریعتمداری که خودش از اقتصاد مافیایی رژیم سهمی کلان برده، مظلوم نمایی کرده و می نویسد «می گوید ننویس! می پرسم چرا؟ می گوید کام مردم تلخ می شود! می گویم؛ کام مردم را کلان سرمایه داران مفت خور و مافیای حرام خوار اقتصادی تلخ می کنند که افسار پاره کرده و به جان مردم افتاده اند و با بهره گیری از شیپورهای بیرونی و برخی رسانه های داخلی، همه زشتی ها و پلشتی های حاصل از فساد اقتصادی خود را به حساب نظام مظلوم و مقدس جمهوری اسلامی می نویسند»!


خیر! موضوع بر سر فساد اقتصادی «خود» که سراپای زمامداران و وابستگان رژیم را فرا گرفته نیست، بلکه بر سر فساد سیاسی و اقتصادی خودِ رژیم مافیایی ایران است که کیهان تهران هر بار تلاش می کند آنها را به افرادی محدود کند که جز ماهیان کوچک در تور جمهوری اسلامی نیستند. حکایت ارگان بیت رهبری داستان همان دزدی است که پیشاپیش همه می دوید و فریاد می زد: آی دزد! آی دزد!

No comments:

Post a Comment